jeugdploegen meisjes

Hier komt alles wat betrekking heeft op ons vrouwenteam...
Forumregels
Gelieve de net-etiquette in ere te houden! Beledigingen en racisme ten opzichte van clubs, spelers en andere forumgebruikers worden niet geduld en de desbetreffende berichten zullen verwijderd worden. Bij herhaaldelijke waarschuwingen kan er voor gekozen woorden om u de toegang tot dit forum te ontzeggen.
Plaats reactie
Arben
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 32010
Lid geworden op: 29 mei 2011, 13:12
Locatie: De stille kempen

jeugdploegen meisjes

Bericht door Arben »

Weet er iemand goede jeugdploegen voor meisjes zijn in de Kempen?

Thx
Arben
ikeandme
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1242
Lid geworden op: 15 apr 2015, 18:12

Re: jeugdploegen meisjes

Bericht door ikeandme »

Bij lierse hebben ze een goede vrouwenploeg, maar dat ligt op de rand van de kempen.
Arben
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 32010
Lid geworden op: 29 mei 2011, 13:12
Locatie: De stille kempen

Re: jeugdploegen meisjes

Bericht door Arben »

ikeandme schreef:Bij lierse hebben ze een goede vrouwenploeg, maar dat ligt op de rand van de kempen.
Klopt. Maar ben eerder op zoek naar vrouwelijke jeugdploegen. Vaak spelen ze in de jeugd gemengd jongens en meisjes maar zijn er ook ploegen enkel meisjes?
ikeandme
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1242
Lid geworden op: 15 apr 2015, 18:12

Re: jeugdploegen meisjes

Bericht door ikeandme »

Arben schreef:
ikeandme schreef:Bij lierse hebben ze een goede vrouwenploeg, maar dat ligt op de rand van de kempen.
Klopt. Maar ben eerder op zoek naar vrouwelijke jeugdploegen. Vaak spelen ze in de jeugd gemengd jongens en meisjes maar zijn er ook ploegen enkel meisjes?
http://www.belgianfootball.be/nl/mijn-d ... voetballen
hier kan je wat informatie vinden.
Er is 1 voetbalacademie voor vrouwen en er worden ook toernooien georganiseerd om meisjes tegen elkaar te laten spelen, maar van een competitie vind ik niet direct iets.
Bij de sinaai girls hebben ze wel wat jeugdploegen, maar in de kempen weet ik het niet zo, er staat een kaartje in de link met alle vrouwvriendelijke clubs, dus daar zal je eens in kunnen zoeken.
Arben
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 32010
Lid geworden op: 29 mei 2011, 13:12
Locatie: De stille kempen

Re: jeugdploegen meisjes

Bericht door Arben »

Merci
Plaats reactie