Waasland Sinaai Dames

Hier komt alles wat betrekking heeft op ons vrouwenteam...
Forumregels
Gelieve de net-etiquette in ere te houden! Beledigingen en racisme ten opzichte van clubs, spelers en andere forumgebruikers worden niet geduld en de desbetreffende berichten zullen verwijderd worden. Bij herhaaldelijke waarschuwingen kan er voor gekozen woorden om u de toegang tot dit forum te ontzeggen.
rswforlife
Ballenjongen
Ballenjongen
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2011, 12:10

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door rswforlife »

ik vind het niet kunnen dat de dames van rsw achteruit geslagen worden
zonder ploeg!!!
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1151
Lid geworden op: 06 jun 2010, 14:46

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door zonder ploeg!!! »

rswforlife schreef:ik vind het niet kunnen dat de dames van rsw achteruit geslagen worden
Volgens mij gan die gewoon mee trainen met de Dames van Snoa ;)
RSW 4 EVER
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

op welk niveau spelen die mss?
!!! SKB EVERYBODY !!!
rswforlife
Ballenjongen
Ballenjongen
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2011, 12:10

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door rswforlife »

die hebbe verschillende ploegen in eerste provenciaal en derde ook en dan nog een eerste ploeg
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

rswforlife schreef:die hebbe verschillende ploegen in eerste provenciaal en derde ook en dan nog een eerste ploeg
ja hallo, mooi, nu snap ik de verontwaardiging wel... :!:
!!! SKB EVERYBODY !!!
SCR
Ballenjongen
Ballenjongen
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2011, 10:37

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door SCR »

rswforlife schreef:ik vind het niet kunnen dat de dames van rsw achteruit geslagen worden
Idd... aan hen vragen ze niets, ze moeten het maar horen via via....

En dames RSW zouden dan bij Sinaai moeten samengaan? Dat zal nooit gebeuren!
zonder ploeg!!!
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1151
Lid geworden op: 06 jun 2010, 14:46

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door zonder ploeg!!! »

SCR schreef:
rswforlife schreef:ik vind het niet kunnen dat de dames van rsw achteruit geslagen worden
Idd... aan hen vragen ze niets, ze moeten het maar horen via via....

En dames RSW zouden dan bij Sinaai moeten samengaan? Dat zal nooit gebeuren!
En waarom niet???

Zou in mijn ogen de beste optie zijn, daar er toch sprake is dat dit misschien toch het laatste seizoen is voor hen :cry: :cry: :cry:

Heb ze verleden jaar, samen met de Samson gevolgd, en der waaren er wel een paar bij die aardig over weg konden met den bal ;)
RSW 4 EVER
st.gls skb
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 33188
Lid geworden op: 31 mei 2010, 23:05
Locatie: Bekan oep de Freethiel

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door st.gls skb »

Ik heb weer wa gehoord.
Hilarisch,ongelofelijk gewoon.
Afgelopen vrijdag was er de vergadering in het stadhuis van Sint-Niklaas.
Weete wie daar het hoge woord voerde?
Hahahhha,de afgetreden burgemeester,jawel,deWILLOCKX.
En zijn aanwezigheid bleek niet pro forma te zijn.
Naar het schijnt ging het er bij momenten heftig aan toe.
"Dit is MIJN stad en en ik zijn hier baas"
"Er zal niet in het oude Waasland stadion gespeeld worden" "Over mijn lijk" :lol: :lol: :lol:
En de échte burgemeester zat erbij en keek ernaar...
Willockx werd laconiek gerepliceerd door de mensen van Sinaai en iedereen leefde nog lang en gelukkig.
Die zou zijn eigen beter concentreren op zijn biljarreke en de vete met Poppe en Waasland-Beveren loslaten,want hij begint oud te worden zenne.
:lol: :lol:
WE are BEVEREN
hattrick
A-kern
A-kern
Berichten: 131
Lid geworden op: 27 mei 2010, 11:10
Locatie: Beveren

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door hattrick »

stew schreef: Pas op, ik ben blij voor die dames hé, het zal voor hen een verbetering zijn, maar wat is de winst voor w-B?
En graag géén antwoord à la "als steun voor de maatschappij" hé, want da gelooft geen levende ziel...
De enige reden is zoals altijd geld he man. Door die samenwerking blijft én het puyenbekestadion van poppe en co, én een pak subsidies van de stad St-Niklaas voor 30 jaar langer.. 't stadsbestuur moet het alleen wel nog goedkeuren.
EEUWIG TROUW AAN GEEL EN BLAUW
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

hattrick schreef:
stew schreef: Pas op, ik ben blij voor die dames hé, het zal voor hen een verbetering zijn, maar wat is de winst voor w-B?
En graag géén antwoord à la "als steun voor de maatschappij" hé, want da gelooft geen levende ziel...
De enige reden is zoals altijd geld he man. Door die samenwerking blijft én het puyenbekestadion van poppe en co, én een pak subsidies van de stad St-Niklaas voor 30 jaar langer.. 't stadsbestuur moet het alleen wel nog goedkeuren.
daar was ik ook al van op de hoogte, had het gewoon graag uit frederik zijne mond gehoord... tzou dan de waarheid geweest zijn... ;)
!!! SKB EVERYBODY !!!
Udovic
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 2432
Lid geworden op: 27 mei 2010, 23:56

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door Udovic »

hattrick schreef:De enige reden is zoals altijd geld he man. Door die samenwerking blijft én het puyenbekestadion van poppe en co, én een pak subsidies van de stad St-Niklaas voor 30 jaar langer.. 't stadsbestuur moet het alleen wel nog goedkeuren.
Ik weet niet hoever het ermee staat (heb er een tijd terug iets van opgevangen), maar in het vrouwenvoetbal zijn ook hervormingen bezig... Ze willen daar naar een "elite-afdeling" gaan. Een reeks met geloof ik 6/8 ploegen, die boven de "eerste klasse" zullen staan.
Enkele van voorwaarden zijn oa. dat de vrouwen vanaf volgend seizoen verplicht zijn te spelen in een stadion met voldoende faciliteiten. Speelsters zullen nu ook betaald worden. Zeg maar een heropwaardering van het vrouwenvoetbal. En zonder deze samenwerking zouden de Sinaai-girls de boot missen. De dames van KSK Beveren, of RS Waasland, kwamen hier niet voor in aanmerking. Daarom de samenwerking met Sinaai-girls.
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

aja, nu begrijp ik het... w-B wil dus eigenlijk sinaai girls gewoon helpen, uit menslievendheid...
een uitgestoken hand als het ware... alleen is ze wel gevuld met €120.000...
!!! SKB EVERYBODY !!!
Gebruikersavatar
theBlackLodge
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 2004
Lid geworden op: 15 dec 2010, 13:22

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door theBlackLodge »

stew schreef:aja, nu begrijp ik het... w-B wil dus eigenlijk sinaai girls gewoon helpen, uit menslievendheid...
een uitgestoken hand als het ware... alleen is ze wel gevuld met €120.000...
Gij weet niet wat verf kost tegenwoordig zeker? Op Puyenbeke is alles geel-rood hé. Of nemen ze dat over?
I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange.
Udovic
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 2432
Lid geworden op: 27 mei 2010, 23:56

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door Udovic »

stew schreef:aja, nu begrijp ik het... w-B wil dus eigenlijk sinaai girls gewoon helpen, uit menslievendheid...
een uitgestoken hand als het ware... alleen is ze wel gevuld met €120.000...
Naar wat ik gehoord heb, zou het een nul-operatie zijn (dmv subsidies). Dus geen financieel verlies voor de club Waasland-Beveren...
Diehard YBF
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 293
Lid geworden op: 15 jul 2010, 11:21

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door Diehard YBF »

Dezelfde lepe truc als hier in Beveren dus... :?
ROOD HOORT THUIS BIJ DE SOSSEN, NIET OP DE FREETHIEL!!
Marek
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 2165
Lid geworden op: 30 jun 2010, 13:45

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door Marek »

Ik heb het niet gevolgd en wil het ook niet volgen.

Alles wordt aangegrepen om het ongenoegen over de fusie nog eens te ventileren...

Veel respect voor de voetballende dames maar dat heeft in principe weinig tot niks met Waasland of KSK Beveren te maken.
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

Marek schreef:Ik heb het niet gevolgd en wil het ook niet volgen.

Alles wordt aangegrepen om het ongenoegen over de fusie nog eens te ventileren...

Veel respect voor de voetballende dames maar dat heeft in principe weinig tot niks met Waasland of KSK Beveren te maken.
marek, legt mij ne keer iets uit;
eerst zeggen; "Ik heb het niet gevolgd en wil het ook niet volgen", maar daarna er wel een mening over ventileren; niet echt correct lijkt mij?

mag je dezer dagen je al niet meer vragen stellen of iets kritisch bekijken???
Dat hebben we indertijd bij KSKB toch ook gedaan?
Waarom kan dit dan nu niet meer???
"in principe weinig tot niks met Waasland of KSK Beveren te maken", idd ja, daarom het kritisch bekijken, maja...

Ik heb altijd je posts met véél belangstelling gelezen, ze waren dan ook altijd goed onderbouwd, waarom dan nu ineens zo een post, doet je oneer aan hoor :?
!!! SKB EVERYBODY !!!
Marek
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 2165
Lid geworden op: 30 jun 2010, 13:45

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door Marek »

stew schreef:
Marek schreef:Ik heb het niet gevolgd en wil het ook niet volgen.

Alles wordt aangegrepen om het ongenoegen over de fusie nog eens te ventileren...

Veel respect voor de voetballende dames maar dat heeft in principe weinig tot niks met Waasland of KSK Beveren te maken.
marek, legt mij ne keer iets uit;
eerst zeggen; "Ik heb het niet gevolgd en wil het ook niet volgen", maar daarna er wel een mening over ventileren; niet echt correct lijkt mij?

mag je dezer dagen je al niet meer vragen stellen of iets kritisch bekijken???
Dat hebben we indertijd bij KSKB toch ook gedaan?
Waarom kan dit dan nu niet meer???
"in principe weinig tot niks met Waasland of KSK Beveren te maken", idd ja, daarom het kritisch bekijken, maja...

Ik heb altijd je posts met véél belangstelling gelezen, ze waren dan ook altijd goed onderbouwd, waarom dan nu ineens zo een post, doet je oneer aan hoor :?
Je hebt overschot van gelijk hoor Stew, niet echt een coherente post van mij. :oops:

Negeer het bericht maar en ik zal mij inderdaad echt onthouden van elke commentaar wegens niet gevolgd...
zonder ploeg!!!
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1151
Lid geworden op: 06 jun 2010, 14:46

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door zonder ploeg!!! »

Ze doen hier weeral serieus ambetatant. :ugeek:

Dit zijn afspraken van verleden jaar, en des te beter als het een nul operatie is/blijft, heb dan wel een groot vraagteken, waarom krijgen de dames van beveren dan €120000. of gaan ze daar ook subsidies voor krijgen???
RSW 4 EVER
st.gls skb
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 33188
Lid geworden op: 31 mei 2010, 23:05
Locatie: Bekan oep de Freethiel

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door st.gls skb »

De definitieve naam van de fusie-vrouwenploeg is vastgelegd op de jongste vergadering.
Uiteindelijk wordt het:
Waasland-Beveren Sinaai Girls
Als nieuwe trainer werd op de vergadering een naam naar voor geschoven,die goedgekeurd werd.
Tante Terry moet blijkbaar eerst nog wat details uitklaren vooraleer de naam bekendgemaakt zal worden.
De assistent-trainer wordt Peter Van der Voorden.
Qua spelerskern lijkt er ook wat op til.Er zouden heel wat speelsters weggaan.Voornaamste reden is het feit dat alle premies vanaf nu officieel zijn.
Vroeger kregen ze geen premies.Allez,toch niet officieel... ;)


Wat de hervorming betreft:de elite liga zou nu met een jaar uitgesteld worden,maar de "nieuwe" club zal wel al vanaf volgend seizoen aan het seizoen beginnen.
WE are BEVEREN
Plaats reactie