Waasland Sinaai Dames

Hier komt alles wat betrekking heeft op ons vrouwenteam...
Forumregels
Gelieve de net-etiquette in ere te houden! Beledigingen en racisme ten opzichte van clubs, spelers en andere forumgebruikers worden niet geduld en de desbetreffende berichten zullen verwijderd worden. Bij herhaaldelijke waarschuwingen kan er voor gekozen woorden om u de toegang tot dit forum te ontzeggen.
st.gls skb
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 33188
Lid geworden op: 31 mei 2010, 23:05
Locatie: Bekan oep de Freethiel

Waasland Sinaai Dames

Bericht door st.gls skb »

Vanuit ne gunstige westenwind is mij ter ore gekomen dat W-B geld teveel heeft.
Ze gaan Sinaai Girls onder hun vleugels nemen in de nieuw op te richten Elite liga voor vrouwen.
Deze zou vanaf seizoen 2012 van start gaan.
Zoals al in de krant stond zou Waasland-Beveren een reddingsboei werpen naar de Sinaai Girls om zich aan te sluiten bij de mannenploeg en alzo toegang te krijgen tot deze Elite liga.Er zijn nu ook meer details bekend.

Waasland-Beveren gaat hierin direct 120.000 euro in investeren,euh,steken.
Dit zou een jaarlijks(!) budget zijn.
Maar die ploeg zou helemaal niet op de Freethiel spelen en ook niet blijven op het Wijnveld in Sinaai.
De eerste ploeg zou verhuizen naar...
...jawel,Puyenbeke.
En de nieuwe naam is ook al bekend.
WAASLAND SINAAI DAMES
Bizar ,temeer Beveren toch ook een damesploeg heeft en dit de uitgelezen mogelijkheid was om eerste klasse damesvoetbal naar de Freethiel te halen.
Bvb als voormatch voor de eerste ploeg.
De uitrusting zou dan weer wél dezelfde zijn als die van W-B nu.

Alles is zo bedisseld om het stadsbestuur van Sint-Niklaas te vriend te houden mbt Puyenbeke.
Beste bewijs is dat alles as vrijdag op het stadhuis van Sint-Niklaas in definitieve vorm gegoten wordt.
Tot zover de vete tussen de "stad" Sint-Niklaas en het bestuur van W-B.

Alles is zelfs al tot in detail besproken in zoverre dat is afgesproken dat Poppe moet uitgenodigd worden indien er bij de bestuursvergadering
van de club Sinaai Girls een punt over W-B op de agenda staat.
Er is zelfs nog ruimte om mensen écht tot het bestuur van W-B te laten toetreden.
Andersom komt er zelfs iemand van het bestuur van Sinaai de wekelijkse vergaderingen in Beveren bijwonen.
De iets oudere gasten onder ons kennen haar naam nog allemaal van vroeger. :lol:


Laat mij eindigen met een persoonlijke voetnoot:
Ik vind het triestig dat een damesploeg onder de vlag van Waasland-Beveren speelt en het budget van die club zal betaald worden door Waasland-Beveren en dat er dan niét gekozen wordt voor Waasland-Beveren Dames of zoiets.
Ze geven aan het Wijnveld hun kleuren wel op,van blauw-zwart naar geel-blauw-rood

Meer ga ik er voorlopig niet over zeggen want in Sinaai hebben ze graag dat die info binnenskamers blijft en het laatste wat ik wil is dat er een bep iem uit die bestuurskamer geschopt wordt.Ik wil nog wél op de hoogte blijven he :lol: :lol:
WE are BEVEREN
Rattlehead
Hoofdtrainer
Hoofdtrainer
Berichten: 605
Lid geworden op: 30 mei 2010, 12:24
Locatie: Belsele

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door Rattlehead »

st.gls skb schreef:Meer ga ik er voorlopig niet over zeggen want in Sinaai hebben ze graag dat die info binnenskamers blijft en het laatste wat ik wil is dat er een bep iem uit die bestuurskamer geschopt wordt.Ik wil nog wél op de hoogte blijven he :lol: :lol:
Hoe komt het dat ik weet dat hier dan al nagenoeg een jaar sprake van was, nog vóór de fusie tussen Waasland en Beveren beklonken werd ? Dat we nu in een andere situatie verkeren, ok. Maar als die plannen nu eenmaal al liepen van voordat Red Star uit Sint-Niklaas/Belsele is weggetrokken... Destijds werd dus inderdaad al geopperd om de Sinaai Girls samen met RS Waasland op Puyenbeke onder te brengen.

Waarom de Sinaai Girls en niet de dames van Beveren : misschien omdat de Sinaai Girls in de topklasse spelen ?
En waarom dan Puyenbeke ipv Freethiel : misschien om de verhuis/verplaatsing zo beperkt mogelijk te houden ?

Kortom, ik zou er niet meer achter zoeken dan verdere gesprekken rond deze samenwerking, die dus al zowat een jaar geleden waren opgestart.
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

Rattlehead schreef:
st.gls skb schreef:Meer ga ik er voorlopig niet over zeggen want in Sinaai hebben ze graag dat die info binnenskamers blijft en het laatste wat ik wil is dat er een bep iem uit die bestuurskamer geschopt wordt.Ik wil nog wél op de hoogte blijven he :lol: :lol:
Hoe komt het dat ik weet dat hier dan al nagenoeg een jaar sprake van was, nog vóór de fusie tussen Waasland en Beveren beklonken werd ? Dat we nu in een andere situatie verkeren, ok. Maar als die plannen nu eenmaal al liepen van voordat Red Star uit Sint-Niklaas/Belsele is weggetrokken... Destijds werd dus inderdaad al geopperd om de Sinaai Girls samen met RS Waasland op Puyenbeke onder te brengen.

Waarom de Sinaai Girls en niet de dames van Beveren : misschien omdat de Sinaai Girls in de topklasse spelen ?
En waarom dan Puyenbeke ipv Freethiel : misschien om de verhuis/verplaatsing zo beperkt mogelijk te houden ?

Kortom, ik zou er niet meer achter zoeken dan verdere gesprekken rond deze samenwerking, die dus al zowat een jaar geleden waren opgestart.
komaan rattle, ge gaat mij nnu toch nie komen vertellen dat da normaal is hé, wat heeft w-B er bij te winnen, buiten de "vriendschap" van diene pipo uit sinnekloas???
ze gaan geld erinsteken, in een ploeg die niet eens op dezelfde plaats speelt als de eerste ploeg, das zoals da we de vrouwenploeg van den anderlecht zouden overpakken,
er zijn evenveel raakvlakken tss w-B en sinaai, dan tss w-B en de vrouwen van den anderlecht...
!!! SKB EVERYBODY !!!
zonder ploeg!!!
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1151
Lid geworden op: 06 jun 2010, 14:46

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door zonder ploeg!!! »

Juist Ratle, werd vorig jaar, dacht zelf iets na nieuwjaar, besloten om met RSW in zee te stappen. dus zo verwonderlijk is dat niet in mijn ogen.
En de keuze van het plein, stond toen ook al vast.

Wat me dan wel zeer verbaasd, is de naams keuze. :o

Je kan maar fier zijn op het bestuur van je club als ze hun beloften na komen :D
RSW 4 EVER
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

zonder ploeg!!! schreef:Juist Ratle, werd vorig jaar, dacht zelf iets na nieuwjaar, besloten om met RSW in zee te stappen. dus zo verwonderlijk is dat niet in mijn ogen.
En de keuze van het plein, stond toen ook al vast.

Wat me dan wel zeer verbaasd, is de naams keuze. :o

Je kan maar fier zijn op het bestuur van je club als ze hun beloften na komen :D
idd, en de poppe, die staat bekend om zijn beloften na te komen :shock:
trouwens; hebben jullie niet altijd gezegd dat jullie ook jullie club kwijt waren :?
wie praat er dan nog over rsw?
!!! SKB EVERYBODY !!!
zonder ploeg!!!
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1151
Lid geworden op: 06 jun 2010, 14:46

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door zonder ploeg!!! »

stew schreef:
zonder ploeg!!! schreef:Juist Ratle, werd vorig jaar, dacht zelf iets na nieuwjaar, besloten om met RSW in zee te stappen. dus zo verwonderlijk is dat niet in mijn ogen.
En de keuze van het plein, stond toen ook al vast.

Wat me dan wel zeer verbaasd, is de naams keuze. :o

Je kan maar fier zijn op het bestuur van je club als ze hun beloften na komen :D
idd, en de poppe, die staat bekend om zijn beloften na te komen :shock:
trouwens; hebben jullie niet altijd gezegd dat jullie ook jullie club kwijt waren :?
wie praat er dan nog over rsw?
Maak dat dan is wijs aan die van beveren :ugeek:
RSW 4 EVER
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

t zijt gij wel da daar altijd commentaar op hebt hé vriend 8-)
!!! SKB EVERYBODY !!!
zonder ploeg!!!
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1151
Lid geworden op: 06 jun 2010, 14:46

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door zonder ploeg!!! »

stew schreef:t zijt gij wel da daar altijd commentaar op hebt hé vriend 8-)
T"is daarmee da jullie het nu nog altijd over SKB hebben, wij daarentegen hebben er ons bij neer gelegd, dat het nu Waasland-B is. :)
RSW 4 EVER
skb-fan
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1104
Lid geworden op: 27 mei 2010, 10:45

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door skb-fan »

stew schreef:
Rattlehead schreef:
st.gls skb schreef:Meer ga ik er voorlopig niet over zeggen want in Sinaai hebben ze graag dat die info binnenskamers blijft en het laatste wat ik wil is dat er een bep iem uit die bestuurskamer geschopt wordt.Ik wil nog wél op de hoogte blijven he :lol: :lol:
Hoe komt het dat ik weet dat hier dan al nagenoeg een jaar sprake van was, nog vóór de fusie tussen Waasland en Beveren beklonken werd ? Dat we nu in een andere situatie verkeren, ok. Maar als die plannen nu eenmaal al liepen van voordat Red Star uit Sint-Niklaas/Belsele is weggetrokken... Destijds werd dus inderdaad al geopperd om de Sinaai Girls samen met RS Waasland op Puyenbeke onder te brengen.

Waarom de Sinaai Girls en niet de dames van Beveren : misschien omdat de Sinaai Girls in de topklasse spelen ?
En waarom dan Puyenbeke ipv Freethiel : misschien om de verhuis/verplaatsing zo beperkt mogelijk te houden ?

Kortom, ik zou er niet meer achter zoeken dan verdere gesprekken rond deze samenwerking, die dus al zowat een jaar geleden waren opgestart.
komaan rattle, ge gaat mij nnu toch nie komen vertellen dat da normaal is hé, wat heeft w-B er bij te winnen, buiten de "vriendschap" van diene pipo uit sinnekloas???
ze gaan geld erinsteken, in een ploeg die niet eens op dezelfde plaats speelt als de eerste ploeg, das zoals da we de vrouwenploeg van den anderlecht zouden overpakken,
er zijn evenveel raakvlakken tss w-B en sinaai, dan tss w-B en de vrouwen van den anderlecht...
Ge zou eens moeten weten ;)
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

ik luister...
!!! SKB EVERYBODY !!!
skb-fan
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1104
Lid geworden op: 27 mei 2010, 10:45

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door skb-fan »

De officiele mededeling volgt binnen enkele dagen. Er is nog niets defintief ;)
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

skb-fan schreef:De officiele mededeling volgt binnen enkele dagen. Er is nog niets defintief ;)
wa is er nog nie definitief? 8-)
!!! SKB EVERYBODY !!!
st.gls skb
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 33188
Lid geworden op: 31 mei 2010, 23:05
Locatie: Bekan oep de Freethiel

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door st.gls skb »

De naam zou nu toch de vermelding Beveren bevatten.
Details uiteraard,maar als je er als W-B zijnde geld in steekt,dan is het maar logisch dat de volledige naam van de fusieploeg vermeld wordt.

Het zou dus best Waasland-Beveren Sinaai Dames kunnen worden.
De eerder genoemde naam zou een ouder voorstel geweest zijn.
In ieder geval,wat zeker is,dat is dat een delegatie van W-B (miss wel Poppe alleen),eentje van Sinaai Girls en de burgemeester morgenvroeg om 10u een afspraak hebben op het stadhuis van Sint-Niklaas.
Het budget 120.000 euro vanuit W-B klopt zeker.
Blijft toch pittig als ge weet dat de voorzitter van Sinaai er altijd een 20-25000 euro per jaar inpompte en daarmee toch ook jaarlijks 3e-4e werd.
Titelambities?
WE are BEVEREN
skb2300
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1689
Lid geworden op: 02 okt 2010, 21:13
Locatie: Stekene

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door skb2300 »

Nu ineens hebben we precies weer geld teveel ,120.000 euro :o
Daar hebben indertijd de sups van BEVEREN veel voor moeten doen om dat bij elkaar te krijgen ...
En wat heeft sinaai met Beveren te maken ? NIKS
RARE toestanden !!!!
WE are BEVEREN !!!!
Frederik
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 234
Lid geworden op: 27 mei 2010, 10:36

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door Frederik »

maar wel alles met Waasland-Beveren. Van Belsele tot Melsele, bij wijze van spreken, dat is ons actiegebied ...

positief toch ?
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

Frederik schreef:maar wel alles met Waasland-Beveren. Van Belsele tot Melsele, bij wijze van spreken, dat is ons actiegebied ...

positief toch ?
als ge in beveren zelf(de thuisstad van uw ploeg) een damesploeg hebt voetballen? 'TIs wel duidelijk zeker
!!! SKB EVERYBODY !!!
Stibo
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 209
Lid geworden op: 27 mei 2010, 23:26

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door Stibo »

Waar zit het meeste potentieel in denk je?
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

Stibo schreef:Waar zit het meeste potentieel in denk je?
als ge in w-B gelooft, dan kunt ge zeker in de dames van beveren geloven...
!!! SKB EVERYBODY !!!
Bartman
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1487
Lid geworden op: 31 mei 2010, 13:17

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door Bartman »

stew schreef:
Stibo schreef:Waar zit het meeste potentieel in denk je?
als ge in w-B gelooft, dan kunt ge zeker in de dames van beveren geloven...
8-)
WE are BEVEREN!!!
zonder ploeg!!!
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1151
Lid geworden op: 06 jun 2010, 14:46

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door zonder ploeg!!! »

stew schreef:
Stibo schreef:Waar zit het meeste potentieel in denk je?
als ge in w-B gelooft, dan kunt ge zeker in de dames van beveren geloven...
En wat dan met de Dames ploeg van RSW, stew as ge't zo bekijkt
RSW 4 EVER
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

ok, toegegeven, ik wist nie da jullie ook een damesploeg hadden, en dan geldt voor hen net hetzelfde!
ik vindt het nie kunnen dat die ploegen voorbijgelopen worden!!!
dus ZP, bij deze, ge hebt GELIJK! ;) :D 8-)
!!! SKB EVERYBODY !!!
SCR
Ballenjongen
Ballenjongen
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2011, 10:37

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door SCR »

Idd, de dames van RS Waasland worden weeral eens voorbijgelopen...
Ook al hebben ze dit jaar een minder seizoen, wil het niet zeggen dat ze er geen plezier aan beleven en dat ze graag met hun groep zouden willen verder doen... Maar die kans zal er niet inzitten...

En als je op uitleg van de manager moet wachten dan kan je wel héél lang wachten...

Ik vind het allemaal wat deprimerend...
Frederik
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 234
Lid geworden op: 27 mei 2010, 10:36

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door Frederik »

De dames van Puyenbeke (ex-RSW) zullen ophouden te bestaan in hun huidige vorm.
Voorbij worden deze niet gelopen, het zijn praktische beslissingen en zaken die worden besproken en opgevolgd.
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

Frederik schreef:De dames van Puyenbeke (ex-RSW) zullen ophouden te bestaan in hun huidige vorm.
Voorbij worden deze niet gelopen, het zijn praktische beslissingen en zaken die worden besproken en opgevolgd.
en de dames van beveren?
die worden dan onder de voet gelopen ipv voorbijgelopen ofwa? :shock:
!!! SKB EVERYBODY !!!
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

stew schreef:
Frederik schreef:De dames van Puyenbeke (ex-RSW) zullen ophouden te bestaan in hun huidige vorm.
Voorbij worden deze niet gelopen, het zijn praktische beslissingen en zaken die worden besproken en opgevolgd.
en de dames van beveren?
die worden dan onder de voet gelopen ipv voorbijgelopen ofwa? :shock:
edit: maak mij hier net de bedenking, waar hou ik mij eigenlijk mee bezig?
Tis nie dat het bestuur rekening houdt met wat iemand anders zegt... :? :shock:
!!! SKB EVERYBODY !!!
Frederik
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 234
Lid geworden op: 27 mei 2010, 10:36

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door Frederik »

De mededeling op de site was duidelijk genoeg toch? De dames van Beveren blijven bestaan en krijgen dezelfde aandacht (dus niet onder de voet gelopen ...)
Met alle respect, maar het betreft een andere niveau, dus geenszins met elkaar te vergelijken. De club hoopt dat beide clubs sportief alleen maar blijven verbeteren; is positief voor iedereen en voor elk Waas vrouwelijke voetbaltalent.
stew
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jul 2010, 21:32
Locatie: hamme

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door stew »

Frederik schreef:De mededeling op de site was duidelijk genoeg toch? De dames van Beveren blijven bestaan en krijgen dezelfde aandacht (dus niet onder de voet gelopen ...)
Met alle respect, maar het betreft een andere niveau, dus geenszins met elkaar te vergelijken. De club hoopt dat beide clubs sportief alleen maar blijven verbeteren; is positief voor iedereen en voor elk Waas vrouwelijke voetbaltalent.
nu moet ge mij toch eens uitleggen waarom ze dit doen hoor, want ik snap het nie...
ge zit mé een fusie(what's in a name?) tss een ploeg uit beveren en één uit sinnekloas. da is nog bijlange nie in orde, en ze gaan der al een ploeg bijpakken...uit sinaai...
wa is dan het volgende?
één uit lokeren ofwa? tis wss wel kort door den bocht, maar ik snap het écht nie hoor... ze proberen wéér te lopen voor ze kunnen stappen... will they NEVER learn???
mijns inziens hadden ze beter eerst hun bezig gehouden met w-B, en as da in orde was, dan een bijkomende uitdaging aangegaan...ic sinaai girls

Pas op, ik ben blij voor die dames hé, het zal voor hen een verbetering zijn, maar wat is de winst voor w-B?
En graag géén antwoord à la "als steun voor de maatschappij" hé, want da gelooft geen levende ziel...
!!! SKB EVERYBODY !!!
Frederik
Hulptrainer
Hulptrainer
Berichten: 234
Lid geworden op: 27 mei 2010, 10:36

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door Frederik »

die van Sinaai-Girls gaan hun activiteiten met dezelfde mensen uitoefenen; alleen krijgen ze er de steun van W-B bij (zowel qua accomodatie als ook in het kader van de hervormingen in het vrouwenvoetbal --> moeten ze bij een 1ste of 2de klasser 'horen') ... voor Sinaai-girls stap vooruit, voor W-B stap vooruit (uitstraling, volk, middelen, medewerkers, 'leden', sociaal engagement ja, Wase ploeg van Belsele tot Melsele, enzovoort)
en voor dames SKBeveren verandert er ook niks ...
zonder ploeg!!!
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 1151
Lid geworden op: 06 jun 2010, 14:46

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door zonder ploeg!!! »

Frederik schreef:die van Sinaai-Girls gaan hun activiteiten met dezelfde mensen uitoefenen; alleen krijgen ze er de steun van W-B bij (zowel qua accomodatie als ook in het kader van de hervormingen in het vrouwenvoetbal --> moeten ze bij een 1ste of 2de klasser 'horen') ... voor Sinaai-girls stap vooruit, voor W-B stap vooruit (uitstraling, volk, middelen, medewerkers, 'leden', sociaal engagement ja, Wase ploeg van Belsele tot Melsele, enzovoort)
en voor dames SKBeveren verandert er ook niks ...
Da was ik dus in mijne vorige post vergeten te vermelden, dank u Frederik ;)

Stew, ge zult van deze dames toch nooit last hebben, So What...

PS: dan hebben wij hier ook nog is voetbal op Puyenbeek :D
RSW 4 EVER
st.gls skb
Voorzitter
Voorzitter
Berichten: 33188
Lid geworden op: 31 mei 2010, 23:05
Locatie: Bekan oep de Freethiel

Re: Waasland Sinaai Dames

Bericht door st.gls skb »

Dat de dames van KSK Beveren dezelfde ondersteuning zullen krijgen is toch wel lachwekkend zenne.
Al eens bekeken welke ondersteuning de eerste ploeg van Sinaai krijgt?
Gaan ze in KSK Beveren dames ook 120000 euro steken?
want ja,hoe kunde het anders dezelfde ondersteuning noemen??
In ieder geval,het bericht op de site is verhelderend(moet ook wel,anders had het hier vroeg of laat toch op gestaan ;) ).
Alleen,da van die 120000 euro mocht blijkbaar nie geweten zijn :lol: :lol: Oeps
Ik hou jullie zeker verder op de hoogte ;)
WE are BEVEREN
Plaats reactie